Facebook
Přivez-Zvíře.cz

Časté dotazy

Jak mám postupovat při objednání přepravy?
V první řadě se mezi sebou musí domluvit odesílatel a příjemce. Pokud jste si již ujasnili veškeré věci ohledně prodeje zvířete, pak stačí jen vybrat vhodnout trasu (v případě, že si nevíte rady, nechat datum přepravy v objednávce prázdný – bude Vám přidělen nejbliží možný) a vypsat formulář v sekci objednat přepravu. Následně Vás budeme kontaktovat s podrobnostmi dané přepravy.

Jste schopni napsat v kolik budete na nějakém sběrném místě v určitý datum dopravy?
Bohužel nejsme a pokud ano, tak je to pouze velmi hrubý odhad. Orientační časy víme až ve středu večer před plánovanou dopravou – po uzavření konkrétní trasy a zkompletování všech objednávek. V případě, že Vám daný čas dopravy nevyhovuje, lze za sebe poslat náhradu – rodiný příslušník, známý apod. 

Je možné se na přepravě domluvit i v jiný datum, než ve Vámi vypsaných trasách?
Určitě ano, jezdíme jak o víkend, tak ve všední dny, jak po Česko-Slovensku, tak i po celé Evropě. Je však důležité brát v potaz, že se jedná o individuální přepravu, kde se základní cena počítá standardně za 6,- Kč/km. 

Lze zvíře vyzvednou v páteční a předat v sobotní trase? Jak probíhá přeprava přes dva dny? Kde bude moje zvíře přes noc?
Je to přeprava jako každá jiná – dopravit zvíře z jedné strany republiky na druhou bohužel nikdy nelze (vyjma individuální dopravy) v rámci jednoho dne. Základ je zvíře na cestu správě připravit – dát větší množství podestýlky do přepravky, udělat dostatek vzduchových průduchů a přibalit s sebou krmení, které večer dostane spolu s vodou, kterou zajistíme my. Ke každému druhu zvířete se samozřejmě musí přistupovat jinak – např. králík bude mít jiné potřeby než had – vždy se tak péče přizpůsobuje konkrétnímu druhu. Všechna zvířata jsou přes noc v našich vytápěných prostorech. 

Je možné zvíře vyzvednout / předat na konkétní adrese v rámci pravidelných tras?
Ano, ale pouze ve vybraných trasách, po individuální domluvě a za příplatek. Vždy záleží na náročnosti konkrétní trasy.

Co když si zvíře, které posílám, příjemce nevyzvedne?
V takovém případě vše řešíme operativně přímo na trase. Nejprve s příjemcem komunikujeme o náhradním místě předání, po té si s odesílatelem snažíme dohodnout opětovné vyzvednutí zvířecí zásilky (v případě neuhrazeného přepravného je účtováno odesílateli). Pokud se ani jedna varianta nezdaří, zvíře uskladníme u nás, kde je mu poskytnuta veškerá péče, podestýlka i krmení (200,- Kč/den).

Kdy mi odpovíte na moji zprávu / objednávku?
Na e-maily zpravidla odpovídáme v řádu několika hodin, při větším pracovním vytížení je to maximálně do 24h. Pokud se jedná o objednávku – shrnutí a kalkulaci zasíláme vždy oběma stranám (nutno vyplnit obě emailové adresy v objednávce), nemusíte si tak mezi sebou dále nic přeposílat.

Kdy se dozvím, v kolik a kde mám být? 
Informační e-mail / SMS s časy rozesíláme vždy nejpozději 48 hodin před plánovanou přepravou, zpravidla během středy před trasou rozesíláme veškeré informace ohledně času a místa předání. Informační e-mail zasíláme vždy oběma stranám (nutno vyplnit obě emailové adresy v objednávce), pokud nemáme e-mail, zasíláme SMS se základními informacemi (čas a místo). Není nutné si tak mezi sebou dále nic přeposílat. V den dopravy pak ještě voláme hodinu před příjezdem na místo.

Proč jsou sběrná místa?
Z časových důvodů, kdy při velkém množství objednávek bohužel nelze zajíždět přímo na adresy. Na adresy lze zajíždět pouze ve vybraných trasách, po individuální domluvě a za příplatek.

Jak mám zvíře připravit na cestu?
Každé zvíře má jiná specifika. Jiné mají hlodavci, jiné terarijní zvířata. Nikdy však nedávejte vodu v misce nebo napáječce – dojde k vylití a promočení jak podestýlky, tak i zvířete. Přepravka/krabice musí mít dostatečný počet průduchů.

Mám krabici nějak označit?
Určitě, je nutné vždy uvádět na krabici tyto údaje: Druh zvířete, počet kusů v přepravce, jméno odesílatele a hlavně jméno příjemce a místo předání.

Jak je to s dobírkou?
Dobírka je cena zvířete, kterou odesílatel chce, aby jsme vybrali od nového majitele. Od odesílatele převezmeme spolu s adresou, nebo číslem účtu, na který mu bude, po předání zvířete a vybrané dané částky, zaslána domluvená cena za zvíře. Nemůže dojít k tomu, aby odesílatel odeslal zvíře a peníze se k němu zpět nedostali – pokud nový majitel za zvíře nezaplatí, zvíře mu nebude vydáno. Dobírku zasíláme nejpozději ve středu po uplynulém víkendu, dle pracovní vytíženosti.

Kdy mi dáte vědět přesný čas příjezdu?
Přesný čas příjezdu Vám zavoláme vždy cca hodinu před plánovaným příjezdem na sjednané místo. Pokud cestou k Vám dojde ke zpoždění, či komplikacím, vždy budete dodatečně informování formou SMS. Zároveň je nutné v tento oznámený čas na místě opravdu být. Vzhledem k velkému počtu míst po trase nelze na místě čekat. Pokud Vám to na místo trvá déle než 1 hodinu, dejte s co největším předstihem vědět (již v objednávce / po obdržení časů), zavoláme Vám dříve.